Учительський«Творчий»
проект.
«Декоративна та сюжетна
аплікація в образотворчому мистецтві»,
«Знайомство з професією «Дизайнер»
Вчителя образотворчого мистецтва
МЗОШ № 28
Шаповалової
Алли Миколаївни
Проект розпочато
в 2010-2011 н.р.
Назва
проекту
|
«Декоративна
та сюжетна аплікація в образотворчому мистецтві »,
«Знайомство
з професією «Дизайнер».
|
Учасники
проекту
|
Учні
6-А, Б класів: Сенькова Єлізавета,
Юрнюк Анастасія, Усатенко Ганна, Миргородченко Валерія, Руденко Ганна,
Іванова Ірина, Наумова Тетяна, Маліновська Дарья,
|
Керівник
проекту
|
Вчитель
образотворчого мистецтва – Шаповалова Алла Миколаївна.
|
Тип
проекту
|
Творчий
(навчально-практичний)
|
Тривалість
проекту
|
Довгостроковий (5 років)
|
Актуальність
|
Знайомство
із роботою дизайнера інтер’єра, художника- оформлювача, та дизайнерів різних
профілів.
|
Мета
й завдання
проекту
|
Поширити
знання про декоративно-прикладне мистецтво
та дизайн,закріпити знання про види декоративно-прикладного мистецтва,
зокрема про аплікацію., та дизайн, удосконалювати навички композиційного вирішення
твору. Виступити в ролі дизайнерів
шкільного приміщення, прикрасити стіни коридору на другому та третьому поверхах. Підвищити загальний рівень
знань
учнів. Вчити застосовувати свої
знання на практиці , приміняти їх у
повсякденному житті.
|
Етапи
|
1.
Визначення завдань та їх розподіл.(творча група та інформаційна)
2.
Опрацювання теоретичного матеріалу.
3.
Підготовка до практичної роботи та підбір матеріалів.
4.
Практична робота( прикрасити шкільні коридори).
5.Створення
буклетів «Історичні відомості про
аплікацію», «Система композиційних закономірностей», «ДПМ», «Флористика»,
«Дизайн».
6.
Створення тематичних виставок до свят
(щорічно)
7.
Презентація творчих робіт.
|
Стислий
опис проекту
|
Проект
містить детальну інформацію про декоративно-прикладне мистецтво та його роль
у житті людей. За допомогою набутих
вмінь, знань
та
навичок є можливість прикрашати свій навколишній простір, створювати його
власними руками, виконуємо ролі дизайнерів інтер’єру.
|
Інтеграція с навчальними предметами
|
Народознавство,
краєзнавство, трудове навчання, художня культура,( історія мистецтва, основи
дизайну).
|
Очікувані
результати
|
Шкільні
коридори прикрашені учнівськими творчими роботами.
Буклети
будуть використовуватись на уроках образотворчого мистецтва при вивчені
зазначених тем. Сформований художньо-естетичний смак.
Добре
розвинуті вміння та навички з декоративно-прикладного мистецтва та
дизайну, знання принципів композиції, досягнення певної єстетичної
впорядкованості. Уміння застосовувати знання на практиці.
|

Великолепная работа!!! грандиозный подход,все просто сказано красиво!!!!!
ВідповістиВидалитиДа, Алла Николаевна действительно очень талантливый, творческий, креативный, перспективный, всесторонне развитый педагог, идущий в ногу со временем, который умеет заинтересовать, и занять детей творчеством.
ВідповістиВидалити