пʼятниця, 6 листопада 2020 р.

7 А,Б,В класи 06.07.20. Лінійна та колірна перспектива

 Відтворення лінійної, колірної, повітряної  перспективи  в ескізній композиції за уявою  «Дерево серед степу»

 

Сьогодні перед нами  поставлено декілька завдань, які потрібно розібрати та виконати:

-         як формат  аркуша паперу може змінити перспективний вид предметів на малюнку;

-         виконати малюнок за уявою « Дерево в степу »;

-         використати техніки акварелі ( по – сухому, по - вологому).

 

Зараз ми з вами переглянемо декілька  фото та живописних пейзажів.

Перед вами ставиться завдання:

-         визначити як змінюється колір;

-         як виглядає предмет на передньому плані;

-         як виглядає предмет на задньому плані;

-         на якому плані  зображення більш чітке та детальне;

  (ввімкніть музику)

  
 Київ.  Печерська ЛавраПарк «Олександрія». Колонада «Луна»
  
 Версаль.  Храм любові Алеї  Версаля

Жан – Батіст Каміль Коро. «Місто Авре, будинки Кабасюд»

 

Едуард Мане «На пляжі»

 

Альфред Сіслей «Канал Луен»

 

Ми з’ясували, що:

-         на фото  та картинах виконується правило повітряної та лінійної перспективи;

-         чим ближче предмет, тим  він здається яскравішим за кольором;

-         предмет на передньому плані стає більшим, чітким, деталізованим, об’ємним;

-         предмет на задньому плані стає більш тьмяним, невиразним, узагальненим;

-         колір предметів світлішає, коли вони наближуються до лінії горизонту.

Продовжимо!

Давайте спробуємо змінити своє ставлення до аркуша паперу, як до площини.  Уяви його « вікном  у простір», або  рамкою фотооб’єктива, де потрібно побудувати, або відтворити об’ємну форму предмету.

Така рамка допоможе побачити перспективний вид предметів, точно встановити лінію горизонту( рівень зору) , свідомо обрати обмеженний простір.

 

Практична робота

Послідовність виконання:

  (ввімкніть музику)

 

1.       Виконай загальне креслення композиції:проведи лінію горизонту, побудуй окремі елементи згідно законів перспективи, визнач загальні контури обрію, дерева, стежини і дальнього плану.

 

2.       Закінчи малюнок олівцем, промалюй дерево детально.

 

3.       У кольорі роботу починай від світлого до темного кольору. Почни роботу  аквареллю «по вологому» з розробленням дальніх планів.

 

4.       Детально промалюй перший план. Його краще виконувати в техніці «по  сухому».

 

5.       Одночасно здійснюй роботу з усіма частинами композиції. На першому плані предмети малюй чіткішими й контрастнішими (тіні – темніші, освітлені частини – яскравіші); на дальніх планах різниця між світлом і тінню зменшується, при цьому основні кольори тьмяніють і набувають синюватого відтінку.

 

Роботу завершено.

Тепер можна  помилуватися на свій власний малюнок.

 

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар

На платформі Blogger.